Zrakoplovstvo u Vukovaru i Borovu Naselju ima veoma dugu tradiciju. Dolaskom češkog industrijalca Jana Bate, 1931. god. počela je izgradnja Tvornice „Bata“ u Borovu Naselju i istovremeno je izgrađen aerodrom na sadašnjoj lokaciji. Prvi aeroklub je osnovan 1935. godine, a već 1936 i 1938 god. organizirane su prve obuke pilota u motornom letenju i to uglavnom od obućarskih radnika.
Od 1933. god. na naš aerodrom slijeću i putnički avioni, a prva linija putničkih zrakoplova na ovim prostorima išla je rutom Beograd – Borovo – Zagreb – Beč. Modelarska sekcija osnovana je odmah nakon II svj. rata 1946. godine, a 1947. godine održana je osnivačka Skupština Aerokluba „Borovo“
Tisuću devetsto pedesetih godina naši padobranci postižu velike uspjehe i postavljaju nekoliko državnih i svjetskih rekorda. Tada je Aeroklub „Borovo“ proglašen za najuspješniji klub u bivšoj državi. Do Domovinskog rata u Aeroklubu „Borovo“ obučeno je na stotine pilota, padobranaca, jedriličara i modelara i izvršeno je na tisuće skokova padobranom i sati letenja na avionima i jedrilicama. Postižu se veliki rezultati u motornom letenju a naš pilot je član državne reprezentacije i nekoliko puta je bio republički i državni prvak a na europskom aeroreliju osvaja drugo mjesto.
Na našem aerodromu organizirano je nekoliko republičkih i državnih prvenstava u motornom letenju, jedriličarstvu i padobranstvu. Do 1991. godine u našem hangaru je bilo 4 aviona, 5 jedrilica i 40-tak padobrana, a Aeroklub je imao oko stotinu aktivnih članova.
Za vrijeme Domovinskog rata u hangaru su uništena 3 aviona, 5 jedrilica, te svi padobrani i oprema. Objekti aerokluba su pretvoreni u ruševine.
U vrijeme progonstva Aeroklub „Borovo“ radio je u Zagrebu, a po provođenju mirne reintegracije vratio se na matični aerodrom. Nakon povratka registriran je aerodrom i započeto je sa obnovom objekata i obnovom rada sekcija Aerokluba.